EMMA BALE wordt het nieuwe gezicht van WASBAR

Zangeres Emma Bale wordt het boegbeeld van het Belgische horecamerk WASBAR. Emma zal de komende drie jaar de unieke en verfrissende identiteit van WASBAR versterken en onder andere meewerken aan een vernieuwde menukaart van de hippe restaurantketen.

WASBAR en Emma Bale slaan de komende jaren de handen in elkaar en dat belooft want de samenwerking voelde meteen aan als een perfecte match. “Emma timmert op geheel eigen wijze aan een beloftevolle carrière. Wat ons meteen aansprak is dat ze een stijlicoon is én symbool staat voor een jonge generatie met een uitgesproken mening en een flinke portie lef, net zoals WASBAR dus. We willen een merk zijn dat breekt met tradities en het concept ‘restaurant’ wil heruitvinden.”, zegt Stef Meulemans, CEO bij Top Brands, de Belgische groep waar WASBAR onder valt.

WASBAR krijgt een “Emma”-gehalte

Emma Bale staat te springen om met het WASBAR-team aan de slag te gaan. Voor de nieuwe ambassadrice, die de stem van de jongeren zal vertegenwoordigen, is het concept niet onbekend.

“Ik leerde WASBAR in Gent kennen en hou enorm van de leuke sfeer die er hangt. Uuuuuren heb ik er met vriendinnen bijgekletst tijdens een gezellige lunch. De Viva Las Vegan Bagel Burger met zoete aardappelwafeltjes is mijn all-time favorite! In Antwerpen, waar ik nu woon, is er eentje om de hoek én ik heb geen droogkast, reden te meer om binnen te springen dus. Met het team van WASBAR ga ik onder andere nadenken over nieuwe creatieve gerechten. Ik eet zelf veggie, vind gezond eten belangrijk en zou heel graag een aantal volwaardige plantaardige gerechten op de kaart zien staan. Ik loop er niet zo mee te koop maar ik hou enorm van koken! Ontbijten is gewoon het einde dus doe mij maar een healthy havermoutbowl of zalig stukje carrotcake.”, zegt Emma Bale.

mma Bale als nieuw gezicht van WASBAR wordt een schot in de roos, dat is zeker. Emma is zelf ook helemaal fan van het restaurant. Zo zegt ze: “Wasbar heeft een ‘sterke en vooruitstrevende jongeren’ vibe, dat is de doelgroep en daar sluit ook ik me helemaal bij aan. Bovendien lijkt het me gewoon ideaal om daar als student je was te kunnen doen of zoals in mijn geval voor het werk bezig te zijn, iets lekkers te eten en even samen te kunnen komen met je vrienden.”