JAMES COOCKE stelt nieuwe cosmeticalijn voor

In de Holy Food Markt te Gent werd gisteravond onder grote belangstelling een gloednieuw cosmeticamerk gelanceerd. De beauty-industrie heeft er een nieuwe speler bij want James Cooke en partners Annelies, Michaël en Jérôme brengen een gloednieuw concept op de markt. Vlaanderen maakt kennis met smoet., een Do-It-Yourself concept rond gepersonaliseerde en 100% natuurlijke cosmetica- en verzorgingsproducten. 

Heel wat bekende gezichten en influencers tekenden aanwezig op het exclusieve event waar smoet. gisteravond werd voorgesteld. Genodigden werden ondergedompeld in de smoet-beleving en kregen de kans om als eerste het merk te ontdekken, hun eigen gepersonaliseerde producten te creëren en uit te testen.

Dit smoet. je in huis hebben!

“smoet. is eigenlijk de Hello-fresh van de cosmetica” legt James uit. “Op www.smoet.be stel je je eigen samengesteld product samen, dat vervolgens aan huis wordt geleverd. Aan de hand van een recept creëer je je producten helemaal zelf. Eindelijk zijn we eigen baas in onze badkamer!”

Info: www.smoet.be