In beeld. Iconisch ASPE-trio herenigd op première ASPE – HET SLOTAKKOORD

Delen met je netwerk?

Tijdens de feestelijke première van ASPE – Het Slotakkoord werd het publiek getrakteerd op een brok pure nostalgie.

Het was een heerlijk weerzien voor het legendarische trio, dat meer dan twintig jaar geleden voor het eerst samen op de set stond voor de opnames van de razend populaire VTM-reeks “Aspe”. Niemand minder dan Lucas Van den Eynde zakte speciaal af om zijn voormalige collega’s Herbert Flack en Francesca Vanthielen te steunen.

Gisteren stonden de drie rasechte klasbakken na al die jaren weer zij aan zij, in Theater Elckerlyc Antwerpen. Ze gingen maar al te graag samen op de foto, en de chemie en vriendschap spatten er nog altijd vanaf.

Foto: bekendvlaanderen.be